مشکل منم همینه🤦تا میخام یکم آزاد بزارم دس تو پا بزنه بدنش یخ میشه
بچه منم همینطوره
برای منم همینه
دمای بدن نوزاد رو از پس گردنش یا بینی چک کنید
چون قلبشون کوچولو و ضعیفه نمیتونه خوب خون به همه جای بدن برسونه و چون دست و پا اخرین قسمت بدنه خون بهش خوب نمیرسه سرد میشه
چک کردن دمای بدن از طریق دست و پا درست نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.