کدوحلواییروهم میذارم ابپز میشه یا خالی یا با جودوسر پرک بهش میدم یا با میوه
من اوتمیل میدم جودوسر پرک با خرما و سیب یا گلابی یا موز میذارم بافتش مثل حلیم میشه عاشقشه
من تم سوپ یا فرنیش کدو حلوایی پخته شده میکس میکنم
من توی سوپ میریزم یا پوره میدم،صبحانه هم امروز میخوام اوتمیل سیب بدم البته اگه بخوره🫠
فرنی با خرما
یا فرنی خالی
حریره بادوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.