شش ماهش که کامل شد میگن باید چند روز اول ترکیبی شروع کنی تا بدنش عادت کنه . مثلاً سه درجه شیر خشک میسازی دوتا پیمانه شماره یک یه پیمانه شماره دو باشه و کم کم تعداد پیمانه های شماره دو اضاف کنی ،حالا از دکتر تغذیه یا دکتر خودش بپرس بهتر راهنمایی میکنه
از بعد واکسن 6 ماهگی دیگه باید 2 رو شروع کنی
۶ماه فک کنم باید تموم کنه یعنی بره هفت ت بدی
تا ۶ ماهگی
فکر کنم شما دیگه باید ۲ بدی
من ۴ روز مونده بود بشه شش ماه شروع کردم ۲ و
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.