خانما قلب نی‌نی‌تون چند هفته تشکیل شده؟

۱۰ پاسخ

بقران امروز صبح رفتم آزمایش بدم بهداشت گفت رایگانه. رفتم. گفت دو میلیون. هزینه اش میشه بقران نداریم. وضع مالی خوبی نداریم که بتونیم دو تا بچه نگهدارم

چی بخورم که سقط بشه

میگم زعفران بچه رو سقط میکنه

من بتا ندادم

۶

7 هفته بود
خانوما چرا من هفتم تو گهواره عوض نمیشه

شش هفتگی

بهتره ک ۷ هفته به بعد بری چون قبلش ممکنه تشکیل نشه اصولا ۸ هفته تشکیل میشه

من شش هفته رفتم گفت تشکیل شده

۶:۷,,

سوال های مرتبط

مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر مامان دختر هفته بیست‌وهفتم بارداری