۲۰ پاسخ

من 7هفته و 2روز رفتم تشکیل شده بود

7هفته من رفتم

۹،هفته

۶ هفته

عزیزم واسه شما خیلییییی زوده
هنوز جنین رو هم تو سونوگرافی قبلیت ندیدن چ برسه قلبش
استرس نگیر و صبر کن احتمال داره سن نینیت کمتر باشه وایسا ۸ هفته کامل بشه بعد برو

۷ هفته و ۴ روز سونو بودم گفت تشکیل شده

۶ هفته و ۲ روزم بود تشکیل شده بود ولی چون زود رفته بودم ضربان نامنظم بود ۸ هفتگی دوباره رفتم و شکر خدا اوکی بود

من سنوی واژینال رفتم 5هفته 6روزم بود داشت اما صداشو نشنیدم

۶ هفته و ۴ روز

۷ هفته و ۲ روز

۶هفته و ۵روز

من ۶ هفته و ۵ روز رفتم که ببینم خارج رحمی نباشه که گفت قلبشم تشکیل شده.

۶ هفته و۲روز

۶هفته و۶روز

۶ هفته بود رفتم که صداشو شنیدم

من ۷ هفته و۴ روز بود

اره عزیزم

هفته۶

هفته ۶

۸ هفته و ۲ دوروز رفتم

سوال های مرتبط

خیاط باشی👗🪡🧵 خیاط باشی👗🪡🧵 قصد بارداری
مامان آیهان کوچولو😍 مامان آیهان کوچولو😍 ۲ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری