۱ پاسخ

دقیقا مام همین وضعیت داریم از دیروز تاحالا
از ساعت 3 ظهر دیروز دردش شروع شد تا الان ک تبش قطع نمیشه
هیچکاری هم نمیزاره براش بکنیم جیغ میزنه از درد وگریه
فقط شیر میخوره دوطرف بدنم ساییده شده از دیروز تا حالا دارم بهش شیر میدم

سوال های مرتبط