۱ پاسخ

خفیف بوده برای شما برای من شدیده فقط با دارو میشم حتی الان که کلی وزن کم کردم باز با دارو میشم دکترم داره تعداد قرص هارو کم میکنه گفت یهو قطع نمیکنم که پریود نشی

سوال های مرتبط