۱۱ پاسخ

ای خدا عزیزم میخواد تو ایام عید نیوفته تولدش 🤣🤣

همه هم دوره‌ای ها زاییدن جز تو زود باش دیگه عقب موندی 😅
الان میتونی از تجربه ماها استفاده کنی

بیا دست راستتو بکش سر من 😂با توپ ورزش کن پله برو جارو دستی بکش

فک کنم کوچولو ی شما تا زمانی که کلاس اول بره میخواد بمونه تو شکم گرم و نرم مامان جون ش🙂😄

حالا مگه روزا میگذره🤣🤣

من ۴۱ هفته تموم شدم سر دخمل اولم دیگه دیدن دردم باهیچی نمیاد فرستادنم سزارین😂نه معاینه کارساز بود نه آمپول فشار از ترسم کلا دردم نمی‌آمد و دهانه رحمم که قبلش باز بود کلا بسته شد دیگه باز نشد

چهل هفته و سه روز بستریت میکنن فکر کنم ، دو تا از دوستای من اینطوری شدن

منم بی درد بودم، بستری شدم با آمپول هم نیومد، سزارینم کردن

نینی دوست ندازه بیاد خب جاش خوبه😂🦦

خو برو بستریتت‌کنن

پیاده روی کن
زیر دوش آب گرم اسکات بزن
شیاف گل مغربی بزار
رابطه عمیق داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه زهرا🥰😍 مامان فاطمه زهرا🥰😍 ۶ ماهگی