ای خدا عزیزم میخواد تو ایام عید نیوفته تولدش 🤣🤣
همه هم دورهای ها زاییدن جز تو زود باش دیگه عقب موندی 😅
الان میتونی از تجربه ماها استفاده کنی
بیا دست راستتو بکش سر من 😂با توپ ورزش کن پله برو جارو دستی بکش
فک کنم کوچولو ی شما تا زمانی که کلاس اول بره میخواد بمونه تو شکم گرم و نرم مامان جون ش🙂😄
حالا مگه روزا میگذره🤣🤣
من ۴۱ هفته تموم شدم سر دخمل اولم دیگه دیدن دردم باهیچی نمیاد فرستادنم سزارین😂نه معاینه کارساز بود نه آمپول فشار از ترسم کلا دردم نمیآمد و دهانه رحمم که قبلش باز بود کلا بسته شد دیگه باز نشد
چهل هفته و سه روز بستریت میکنن فکر کنم ، دو تا از دوستای من اینطوری شدن
منم بی درد بودم، بستری شدم با آمپول هم نیومد، سزارینم کردن
نینی دوست ندازه بیاد خب جاش خوبه😂🦦
خو برو بستریتتکنن
پیاده روی کن
زیر دوش آب گرم اسکات بزن
شیاف گل مغربی بزار
رابطه عمیق داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.