۳ پاسخ

شما میتونید از یه هفته ی دیگه اول از فرنی به مقدار خیلی کم شروع کنید

در حد فرنی پوره سیب و پوره هویچ میتونید از ۵ماهگی کم کم شروع کنید خودم اینکارو کردم پسرم خیلی دوست داشت

۶ماه و ۱روز

سوال های مرتبط

مامان سورنای قندعسل💚 مامان سورنای قندعسل💚 ۸ ماهگی