۵ پاسخ

من فقط لرزش دست داشتم هیچ علایمی نداشتم اتفاقا ابم میخوردم چاق میشدم بجای لاغری اصلا لاغری برام معنی نداشت پرکاری شدید داشتم

در بزرگسالان

چاقی تنگی نفس

چاقی کسلی

خودت؟
لاغری
کم اشتهایی
بی حالی یکمم گلوم ورم داره

سوال های مرتبط