۹ پاسخ

پسر منم اینجوری بود
محیط خونمون هم اصلا جوری نیست که استرس زا باشه
اصلا هم با داد باهاش حرف نمیزنیم همیشه با صبوری باهاش برخورد میکنیم
ولی پسر من کلا خیلی تو فکر میکنه به یه چیزی زیاد فکر میکنه حرفای بزرگونه میزنه
حرفایی میزنه که من با این درکش نمیکنم حتی
فکر میکنم دلیل جویدن ناخنش هم همین تو فکر رفتن زیاد بود
خداروشکر یه مدته از سرش افتاده
ولی پسر منم همیشه میگفت چسب بزن میسوزه دستام

اضطراب داره،احتمالا بگو مگو بین شما و بقیه حالا هرکی زیاد میبینه یا زیادی سرش داد میزنین،من اینجوری بودم،پدرم خیلی مامانمو اذیت میکرد منم یادمه که وقتی دعواشون میشد شدت ناخن جویدنم زیادتر میشد،جوری که خون میومد از انگشتام

پسر منم میخورد گفتم بهش زیرش پر میکروبه دلت درد میگیره چون خیلی جون دوسته قبول کرده نمیخوره دیگه

عزیزم حرف زدن دخترت خوب شد؟

از استرس و اضطرابه درجریاپص۱جن باش تنش ایجاد نکنی براش... و هی نگو نخور نخور..
خواب که بود رو انگشتاش تینت لب قرمز یا بتادین بزن..وقتی بیدار شد بگو نگاه کن همه خونی شدن... چسب زخم بزن تا یک هفته

از اضطرابه پسر منم میخوره
شما سرش داد زیاد میزنی؟

دختر منم همیجوریه لاک تلخم زدم ولی فایده نداشت🥺

قطره تلخک از داروخونه بخر بزن رو نوک انگشتاش دیگ ترک میکنه
پسرمو با این روش گرفتم انگشتاشو میخورد البته

دختر منم خیلی میخورد لاک تلخ فلفل هیچی جواب نداد الان یکم بهتر شدع کم میخوره

سوال های مرتبط