من اینجوری درست میکنم امتحان کن عالیه
اول تو زودپز یه پیاز سرخ میکنم با گوشت تفت میدم ادویه زردچوبه، فلفل ، پاپریکا، دارچین میزنم رب تفت میدم رنگش باز بشه بعد آب میریزم درشو میزارم تا نیم ساعت بعد نیم ساعت لپه خیسونده شده رو میریزم دوباره درشو میزارم تا لپه و گوشت باهم پخته بشه بعد که پخت نمک و آبلیمو کم میزنم و یه قاشق گلاب و زعفران ، میزارم تا خوب جا بیوفته
ببین عالی میشه این دستور طعم قیمه نذری میده
دارچین هل زعفران
گوشت کم چربی می ریزم هل و چوب دارچین هم میریزم خوب میشه
من اوندفه یجا دیدم لپه و رب رو جدا تفت دادن ریختن تو گوشتا ، امتحان کردم خیییلی خوب بود
زعفران،چوب دارچین.خیلی کم گلاب
دارچین
پیاز و گوشت و خیل خیلی باهم تفت بده دارچین و نمک و زردچوبه و فلفل بزن رب و تفت بده بعد لپه اضافه کن لپه اش باید. زیاد باشه لعاب میده الو بخارا و لیمو عمانی فراموش نشه اخرش ک پخت بهش یه قاشق گلاب بزن با عرق هل
گلاب زعفرون و تفت دادن لپه و یه تیکه چوب دارچین
دارچین و حل 😁
دارچینننن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.