حرکت های بچتون تو هفته من زیاده یا کم من ن زیاده ن کم

۴ پاسخ

خب خوبه دیگه.مال من یه وقتایی یکجوری تکون وحرکت میکنه میگم یاخدا دعوا شروع شده.گاهی هم حوصله نداره چندتا لگد میزنه میگه من خوبم وبه توام ربطی نداره چرا امروز زیاد لگدنمیزنم🤣🤣🤣🤣 حوصله ندارم میخوام فقط لش کنم بخوابم🤣🤣🤣

هر بچه ای یه مدل هست
واسه من از اولم وقتی شروع به حرکت میکنه زیاد و محکم تکون میخوره
نسبت به حرکات خودش بسنج و دقت کن کمتر از روتین خودش نباشه

بعضی روزا زیاده بعضی روزا کم

منم تو هفته شما حرکات دخترم گاهی بود

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری