۹ پاسخ

فیس فریم اسکاتلندی بود
برای تغییر خوبه

الانم که مشکی کردم باز 😅

تصویر

دقیقا منم همینطور
و هم اینکه رنگ مشکی رو خیلی دوست دارم میترسم،ی رنگ کنم بعد پشیمون بشم یا به قشنگی رنگی مشکی نباشه🥲

منم مشکی دوست دارم
یه سال مشکی میکنم یه سال روشن
البته میگن مشکی مو رو نابود میکنه ، دیگه احتمالا مشکی نکنم
امسال لایت ۹۰ درصد زدم

من دل رو زدم دریا دکلره کامل کردم بعد از سال ها🥴🥴خیلی دوسش دارم واقعا الان۵ماهه همینه

برا منم همیشه مشکیه

همین عکسی که گذاشتی خوشم اومد ازش

منم خیلی دوست دارم شوهر میگه ن ،مادرشوهرمم میگه موهات با رنگ خراب میشه

من فیس فرم کردم خیلیییی قیافع ادم تغییر میکنه😌

تصویر

منم لایک کن‌ببینم

سوال های مرتبط