۶ پاسخ

آهن سیدرال میدم خیلی راضی ام

یبوست نمیده
مشکلات گوارشی نمیده
دندون سیاه نمیکنه
طعمشم خیلی خوبه

سیدرال

من دکتر نبردم همینحوری لیپوزوفر میدم

آهن فروفورت میدادم با مولتی پدیابست رفلاکس دخترم خوب شده بود با خوردن اینا تشدید شد افتضاح الان آد میدم با آهن سیدرال خوب شد خداروشکر

سيدرال ميخوره

آهن با اسید فولیک فرق داره ها

سوال های مرتبط

مامان آوینا جان❤️ مامان آوینا جان❤️ ۱ سالگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی