۷ پاسخ

اینهمه دارن میزنن کجا سکوته

نگران نباش تهران تا دلت بخواد سر و صدا بود

شب خیلی بدمیزدن اخری هم ساعت ۵ بوددخترم ازترسش چشماش قرمزشده بود😔

آرامش قبل طوفانه! شيراز و از صبح دوباره داره ميزنه

اره فعلا خبری نیست خدا خودش رحم کند

اینجا از دیروز صبح زد تا دیشب تا ۵ صبح

فعلا ساکته
تا ببینیم میخاد چیکار کنه بامون!لعنتی پدرا

😓😓😓

سوال های مرتبط