دوستان جرم گیری دندون تو بارداری اشکالی نداره بد نیست

۳ پاسخ

اشعه یووی داره نمیتونی انجام بدی

سوال منم‌هست ولی میگن جرم دندونا بدتر میشه

فکر کنم نباید انجام بدین صبر کن ماه اخر برو

سوال های مرتبط

مامان رادمهر وتودلی مامان رادمهر وتودلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی