۲ پاسخ

با چای تازه دم بشور .چای تازه دم میریزی نعلبکی سرد شد با پنبه یکم خیس میکنی یواش عفونتاش بردار.من داداشام کوچولو بودن مامانم اینکار میکردداروهلش قطع نمیکردا عفونتارو با چای میشست.سرش یخ میکنه که چرک میکنه بچه کلاهش در نیار شبا گرم بگیرش

دکترم بهم گفت دستاتو خوب با اب و صابون بشور و چشماشو ماساژ بده هر سری که وقت کردی هرچی بیشتر بهتر

سوال های مرتبط