۴ پاسخ

دختر منم همیجوریه کلن با خوابش مشکل دارم تقریبن از همون اول... با کلی تلاش برای خوابوندنش خیلیییی کم می‌خوابه

بچه منم دو روز شده اینجوری شده

بخاطر سن هست من این دوره گذروندم
صبر کن فقط

اگر گریه نمیکنه طوری نیست دوست نداره بخوابه

سوال های مرتبط