۱۱ پاسخ

نه اصلا

مگه سر ۱۰روز نباید بری

ن اصلا

به سلامتی باشه عزیزم
انشالله بدون درد باشه

نوک سینه هات بهتر شد؟

واقعا دستت دردنکنه بابت دکتری که معرفی کردی بهم خیلی ازش راضی بودم

وقنی زایمان کردم خاستم ازت تشکر کنم ولی خیلی وقت بود چیزی از تو برام بالا نمیومد

برو گیر نکنه تو‌گوشت من روز ۱۱ کشیدم

ن اصلا

اصلااا متوجه ‌نمیشی

نه عزیزم هیچی حس نمیکنی

خیلی وقت بود خبری ازت نبود بسلامتی زایمان کردی

ن بابا اصلا

سوال های مرتبط