فقط صبررررررررر😕☘️
و همچنین من ک دوهفته اینجوری شده
پس چرا میگن چهار ماهگی همه چی بهتر میشه😂 بهتری وجود نداره ، باید از لحظه لذت ببریم😅
دختر من از دوماهگی شروع کرد سه ماهگی اوجش بود الان داره بهتر میشه
میگذره عزیزم،درست میشه، بچه منم ی هفته اینطوری شد فقط تو خواب شیر میخورد، ب خاطر جهش رشدیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.