۵ پاسخ

فقط صبررررررررر😕☘️

و همچنین من ک دوهفته اینجوری شده

پس چرا میگن چهار ماهگی همه چی بهتر میشه😂 بهتری وجود نداره ، باید از لحظه لذت ببریم😅

دختر من از دوماهگی شروع کرد سه ماهگی اوجش بود الان داره بهتر میشه

میگذره عزیزم،درست میشه، بچه منم ی هفته اینطوری شد فقط تو خواب شیر میخورد، ب خاطر جهش رشدیه

سوال های مرتبط