مامانا از تجربيات واكسن ٤ ماهگي بگين ممنون

۳ پاسخ

دیروز زدم خیلییی اذیت شدم بچه با بچه فرق داره تب کرد بیحاله فقط گریه

برا دختر من ۲ ماهگی خیلی سخت بود ولی ۴ ماهگی اصلا اذیت نشد، فقط همون شب اول یه کم تب کرد که قطره دادم

سبکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نبات 💕👧🏼 مامان نبات 💕👧🏼 ۷ ماهگی
مامان ....... مامان ....... هفته سی‌وششم بارداری