دقیقا مثل واکسن دو ماهگی بود برا بچم
هر دو یه جور علایم داشت
فقط یه روز درگیرش بودم درد داشت پاهاش یه چند ساعتی گریه کرد
بعدش اوکی بود کلا
کمپرس سرد روز اول گذاشتم و هر چهار ساعت استامینوفن تا دو سه مرتبه بعدش دیگه ندادم تب هم نداشت کلا
بستگی داره همه مثل هم نیستن امیدوارم سبک باشه واسه گل پسرت
بهتر از دوماهگی بود
تب داشت ولی کمتر بی قراری میگرد ،شبش هم تب نکرد
خیلی خیلی سبکه نه تب داره نه درد نه بی قراری
برای من خیلی سبک تراز ۲ ماهگی بود
برو تاپیک ۴ ماهگی من رو بخون تجربه م نوشتم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.