از تجربیات واکسن چهار ماهگی بگین چجوریه..؟
ممنون میشم🌹

۶ پاسخ

دقیقا مثل واکسن دو ماهگی بود برا بچم
هر دو یه جور علایم داشت
فقط یه روز درگیرش بودم درد داشت پاهاش یه چند ساعتی گریه کرد
بعدش اوکی بود کلا
کمپرس سرد روز اول گذاشتم و هر چهار ساعت استامینوفن تا دو سه مرتبه بعدش دیگه ندادم تب هم نداشت کلا

بستگی داره همه مثل هم نیستن امیدوارم سبک باشه واسه گل پسرت

بهتر از دوماهگی بود
تب داشت ولی کمتر بی قراری میگرد ،شبش هم تب نکرد

خیلی خیلی سبکه نه تب داره نه درد نه بی قراری

برای من خیلی سبک تراز ۲ ماهگی بود

برو تاپیک ۴ ماهگی من رو بخون تجربه م نوشتم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نبات 💕👧🏼 مامان نبات 💕👧🏼 ۷ ماهگی
مامان لوبیا خانوم🎀 مامان لوبیا خانوم🎀 ۸ ماهگی