سختیش فقط شب واکسن بود کهپاش دردمیکرد بیقرار بود
در کل راحت بود تب ام نکرد
موقع زدن واکسن ام خیلی گریه نکرد
خوب بود ولی تب داره تب بچم از ۳۶ یهو میره تو ۳۸ خدا تا صبح بهم رحم کنه
سلام من امروز زدم کمی تب داره ولی همش دست و پاشو آب میزنم استامینوفن میدم هر ۴ ساعت و کمپرس سرد میزارم براش نق میزنه کمی ولی نسبت به دو ماهگی خیلیییییییی بهتره ۲ ماهگی سرما خورد ۱ هفته طول کشید 🥲
برا پسر من هر سه تاش سبک بود خداروشکر . اگه دوماهگی سبک باشه ۴ ماهگی هم سبکه برامن که اینطوری بود
واسه مهوای من سخت گذشت هم تب کرد هم خیلی درد داشت
خیلی راحت سپری شد تب زیاد نکرد
ولی چون سه تا سوزنه خیلی گریه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.