مامانا از واکس 4ماهگی بگین😫😫😭😭

۵ پاسخ

۴ روزه سرویسم🫠

بچه با بچه‌ فرق میکنه ولی واسه من خیلیییی سخت گذشت خیلی

پاره شدم الانم دارم پاره میشم با واکسن شش ماهگی

بچه ای من اصلا اذیت نکرد انشالله شش ماهگی تلافی می‌کنه فداش بشم 😂

فقط استرس نداشته باشه،بچه تا بچه فرق میکنه

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۴ ماهگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۸ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا هفته بیست‌وچهارم بارداری