واکسن 4ماهگی بیان از تجربیاتتون بگین

۶ پاسخ

خیلی اذیت شدیم😣

من ن دوماهگی ن 4ماهگی ن 6ماهگی هیچکدوم اذیت نشد

بدترین حالت بود برای پسر من.
بنظرم بستگی به دست طرف هم داره.
واکسن ۲ماهگی پسرمو که زدم نه تب کرد نه درد داشت اما وای از ۴ماهگی.
۲تا شخص متفاوت تزریق کردن.
۲ماهگی یه خانم سن بالا و با تجربه واسش زد ولی ۴ماهگی رو یه دختر جوون.
داغون کرد بچمو.چقدر گریه کرد،چقدر پاش خون اومد.
بستگی به دست داره بنظرم.وگرنه مثه ۲ماهگیه ۲تا خوراکی ۲تا تزریقی.

واکسن سختی نیست همون استامینوفن و کمپرس سرد و گرم بزار

مث دوماهگی هیچی نفهمید راحت و اروم یکم گرم میشد فقط

واسه پسرم مثل دوماهگی بود چون همون واکسن هاس تکرار میشه

سوال های مرتبط

مامان امیر کوچولو💙 مامان امیر کوچولو💙 ۱۱ ماهگی