۳ پاسخ

اره بابا. من چندجور شیرخشک عوض کردم. همشونم سه چهار پیمانه برداشته بودم میدیدم نمیخوره میرفتم شیرخشک بعدی و‌‌... اونارم مینداختم دور چون اطرافمون بچه نبود و هر بچه ای شیرخشکش فرق داره. اگه رژیمی و تلخ نیست خودت بخور😄 مال پسر من رژیمی بود بدمزه بودوگرنه خودم شیرخشک دوس دارم⚘️😄

کی بازش کردی؟

من میدم ب بجه های اطرافیانم
میخورن دوس دارن

سوال های مرتبط