اره بابا. من چندجور شیرخشک عوض کردم. همشونم سه چهار پیمانه برداشته بودم میدیدم نمیخوره میرفتم شیرخشک بعدی و... اونارم مینداختم دور چون اطرافمون بچه نبود و هر بچه ای شیرخشکش فرق داره. اگه رژیمی و تلخ نیست خودت بخور😄 مال پسر من رژیمی بود بدمزه بودوگرنه خودم شیرخشک دوس دارم⚘️😄
کی بازش کردی؟
من میدم ب بجه های اطرافیانم
میخورن دوس دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.