مبارک عزیزم
وزنش چقد؟
سلام من ۳۳هفته و ۰ روز بودم ، ۲۷ روز بستری بود
بستری شدنش هم بخاطر وزن کمش بود
نگران نباش،پسر من ۳۰هفته و۲روز دنیا اومد ۲۵روزnicuبود
دوستم ۳۴ هفته بچه اش به دنیا اومد ۲ هفته توی دستگاه بود الان بچه اش ماشاالله داره یک ماهشه اصلا نگران نباش خدا بزرگه ایشالا روز به روز قوی تر ادامه میده و به زودی میاد تو بغل مامانش♥️
انشالله زودی مرخص میشه
امپول ریه زده بودی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.