۵ پاسخ

مبارک عزیزم
وزنش چقد؟

سلام من ۳۳هفته و ۰ روز بودم ، ۲۷ روز بستری بود
بستری شدنش هم بخاطر وزن کمش بود

نگران نباش،پسر من ۳۰هفته و‌۲روز دنیا اومد ۲۵روز‌nicuبود

دوستم ۳۴ هفته بچه اش به دنیا اومد ۲ هفته توی دستگاه بود الان بچه اش ماشاالله داره یک ماهشه اصلا نگران نباش خدا بزرگه ایشالا روز به روز قوی تر ادامه میده و به زودی میاد تو بغل مامانش♥️

انشالله زودی مرخص میشه
امپول ریه زده بودی؟

سوال های مرتبط