۱۰ پاسخ

سلام عزیزدلم ساناز جونم خوب گلم
مبارک باشه قدم نو رسیده🥰
اصلا نگران نباش مهربونم خداروشکر سالمه و تو دستگاه گذاشتن خیلی زود انشالله خوب میشه همین دوهفته پیش تقریبا یکی‌از دوستام بچش۳۲ هفته بدنیا اومد چند روزی تو دستگاه بود ...یکم شاید روزای اول برای شیر خوردن سخت باشه ولی بهت قول میدم زود زود حالش خوب میشه و خونه میرین و این صحنه ی تو دستگاه و ..دیگه نمیبینی

این روزا میگذره
نی نی رو به سلامتی میبرین خونتون
سعی کن به چیزای خوب فکر کنی

نگران نباش اصلا ۳۱ هفته و ۴ روز یکی می‌گفت بچش اومده الآنم دیگه بزرگ شده بود بچه اش

خداروشکر ۳۳هفته به دنیا اومد عزیزم یک هفته باشه خوب خوش میاد خونه الهی آمین هرروز برو ببینش تازه اونجا خیلیییی زیاد بهش رسیدگی میکنن

سرکلاژ یا استراحت مطلق نبودی؟امپول یا شیاف استفاده نمیکردی؟


ایشالا صحیح سالم مرخص میشه بچت

انشالله به سلامتی باهم برمیگردید خونه بد به دلت راه نده هیچی نمیشه توکل برخدا...بخاطر ریه هاش یا کمی وزنش تو دستگاه مونده؟

عزیزم تجربه سختیه به خودت حق بده که حس بدی داشته باشی ولی اینو بدون که دستگاه حس رحم مادر رو به بچه منتقل میکنه و اون الان جاش امنه

عزیزم هزینه این دستگاه که بچت گذاشتن چقدر هر شب

نگران نباش بچت کامله فقط چند روز محض اطمینان نگه می‌میدارن

سعی کن با همسرت وقت بگذرونی، به‌چیزای خوب فکرکنی

سوال های مرتبط

مامان بچه هام و تودلی مامان بچه هام و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری