مامانای باردار شمام خیلی حساس و زود رنج شدین؟خیلی حال روحیم بده

۴ پاسخ

وای منم اینجوریم بعداً ازمن هم ایراد میگیرن که چرا میزنی زیر گریه

اره هرچی بشه گریه میکنم امادم برا هر گریه ای
تازه از شوهرم یکم تو بارداری بدم امده
بدبختی یکی دوتا نیست
همشم غر دارم😂

اره خیلی فقط یکی یه حرف کوچیک بهم بزنه یه روز گریه میکنم

منکه داغوووونم😟

سوال های مرتبط