۷ پاسخ

بخاطر حاملگیه هورمونا بهم ریخته س

به خاطر بارداریه

دقیقا منم
بخاطر هورمون های بارداریه

منم اینجوریم بخاطر هورموناس خیلی حساس شدیم

آره منم همش بغضم میگیره سر هر چیز بیخود و پیش پا افتاده ای 😢

منم سر یه چیز کوچک گریه ام میگیره

بخاطر بارداریه عزیزدلم🫠

سوال های مرتبط

مامان فسقلی
🩷👼🏻🩷👼🏻🩷👼🏻🩷🩷🩷 مامان فسقلی 🩷👼🏻🩷👼🏻🩷👼🏻🩷🩷🩷 هفته بیستم بارداری
مامان آیماه😍🌙 مامان آیماه😍🌙 ۳ ماهگی