۱۲ پاسخ

واااااای دقیقا منم بعضی وقتا میگم کاش نمی‌آوردم یکی بس بودبرام
شوهرم که اصلا دوست نداشت بچه دوم🥲

یکی از دلایل افسردگیم اینه حس میکنم اشتباه کردم در حق یکی دیگه ظلم کردم دنیا ارزش نداره

من که فقط میگم چرا باید من باردار بشم یهو همه چی گرون بشه.هرکی هم میبینه منو میگه وای تو این گرونی چرا بچه آوردی🙂

من آرزوم دختر داشتن بود تا الان کلی براش ذوق داشتم که گفته بودن دختره امروز گفتن پسره🥲

وای تازه منم میخواستم همچین تاپیکی بزارم منم امروز واقعا بی حوصله و کلافه ام ینی داغونم حس میکنم هیشکی دوسم نداره بهم اهمیت نمیدن درکم نمیکنن همش دارم حرص و جوش میخورم اینقدر ک اتفاقای مختلف می افته دوس دارم گریه کنم نمیدونم واسه هورمون بارداریه یا چی😞

من که افتضاح افسردگی گرفتم خیلی بد گیر کردم حالم بده

همش میگم اشتباه کردم😔مردا انگار همیشه درک نمیکنن ادمو من واقعا خسته شدم

چون شماها به راحتی بچه دار میشین اینو میگین من هیچکس برام مهم نیست بجز بچه وجودش کافی

ناشکری نکن اون بچه حس داره 😥خداروشکر میدونی چند نفر هستن کلی خرج میکنن تا بچه دار شن.

من که نه خودم راضی ام ولی همسرم میخاد خونمونو عوض کنه به منم نشون نداده داخلش چ شکلبه چجوریه منم همش استرس اونو دارم ک بعده زایمان بدون استراحت کافی بگه جمع و جور کن اسباب کشی میکنیم😩منم با نوزادو کلی وسایل و خونه ای که نشونم نداده چکار کنم

من اگه گریم بیاد گریه میکنم بعدش خالی میشم حالم بهتر میشه

منمممممممم....

سوال های مرتبط