منم خیلی دل نازک شدم با کوچکترین حرف شوهرم گریم میگیره بیچاره چیزبدی نمیگه دست خودم نیست زود اشکام میریزه امروز ناهار کوشیدم گفتم بخورازبیرون اومده بودیم خیلی بدگرماست دوش گرفته بود گفت فعلا گرممه نمیتونم منم قهر کردم غذا رو جمع کردم واشکام همینجور میریخت مونده بود چیکارکنه گناه داره
منم امروز بهانه واسه گریه نداشتم
آهنگ به امید رویای بوسیدنت
به عشق تو چشمامو باز میکنم
اگه صدبارم باز به دنیا بیام
میدونم تورو انتخاب میکنم
گوش دادم و عر زدم😭بازم گریم گرفت نوشتمش
گلم سه ماه اول همینطوریه خوب میشی💕🥺
چرا خب
برات خوب نیستااااا
من اینجوری بودم آخرش خونریزی کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.