۳ پاسخ

نگران نباش منم دقیقا اینطوری بودم ولی یه مدتبه تموم شده دیگه فقط فکرای خوب دارم 😍
بخاطر هورمون ها ادم قاطی میکنه یکم خوبی یکم بد

هورمونات بهم ریخته منم بیخودی گریه میکنم

سلام عزیزم اینا به خاطر تغییرات هورمونی هست منم همینم

سوال های مرتبط

مامان دخملم🎀 مامان دخملم🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری