خانوما من همش حالم بده بی دلیل گریه میکنم زود عصبی میشم

۴ پاسخ

بخاطر هورموناته بهتر میشی نگران نباش خودتو سرگرم کن دورت شلوغ باشه مهمونی اینا بری روحیت باز میشه

منم همین طورم

طبیعی

منم افتصاااااااحم داااااغون

سوال های مرتبط

مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری