۴ پاسخ

نه عزیزم من۲۵روز بعدش زدم

مشکلی نداره

ن من هنوز نزدم
اول عید بود بعد سرما خورد هنوز خوی نشده منم سرما خوردم

نه گلم چیزی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان مامان پسته مامان مامان پسته ۲ سالگی