۵ پاسخ

بنظرم واکسن ۱۸ ماهگی آسونه و بزار راه بره بازی کنه و استا بش بدع همین

همون اولش گریه زیاد کرد پسرم استامینوفن بده هر چهار ساعت بعدشم امکان داره امروز رو‌کلا پاش اذیت باشه مثل پسر من بغل کن صبر به خرج بده به امروز و امشب رو از فردا ان شالله نه تب میمونه نه درد

عزیزم
ان شاالله اذیت هم نمیشه
بزار زیاد راه بره

فقط استا هر۴ساعت بده همین دیگ هیچی نیس الکی غول کردن این واکسنو

کجا بردی زدی الان بداشت بازه

سوال های مرتبط