۲۵ پاسخ

ن من نمیزنم

اره حداقل نصف قاشق بریز مزش بهتر میشه🌸

نه عزیزم نمیزنم

من رب نمی‌زنم اصلا خیلی رب بد طعم و بد شکلش می‌کنه قرمه اصیل بدون رب و سبزی خیلی خیلی سرخ شده رو به سوختگیه

من رب انارمیزنم

میزنم
چشمم بلبلی هم نمیریزم فقط لوبیا چیتی

رب نمیزنم جاش آخر سر رب انار

اتفاقا قرمه تبریز ک با چشم بلبلی درست میکنن رب داره

نه نمیزنم، یبار زدم خوشم نیومد

من هر از گاهی میزنم بنظرم بد نمیشه اکثراً رب انار میزنم نباشه رب گوجه

تصویر

وای نه رب چیه قرمه سبزی باید سبز و پر روغن باشه🥲

تصویر

من در حد یه قاشق مربا خوردی برا دونفر میزنم. لعاب میده

نه ما نمی‌زنیم .

نه بابا قرمه سبزی باید تیره باشه

من لوبیا قرمز میزنم

آره من یه قاشق میزنم

منم نمیزنم

رب گوجه؟‌ من کمتر از یه قاشق میزنم

نه هیچوقت نزدم

نه اصلا با لوبیا چیتی درس میکنم

من نمیزنم

به خورشت چشم بلبلب میزنم
ولی به قورمه نه

ما دو‌مدل قرمه سبزی درست میکنیم یه مدل سبزی هاش درسته همون مدل تبریزی رب میزنیم. مدل دیگه که سبزی هاش ریزه نمیزنیم

من قبلا میزدم شوهرم میگه توروخدا اینجوری درست نکن مثل دهاتیه میشه کی توقرمه سبزی رب میزنه😄🤦‍♀️اخه خودش اشپزه رستوران کارمیکرده قبلا

رب چی؟

سوال های مرتبط

مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی
مامان آوینا 🩷 مامان آوینا 🩷 ۲ سالگی