من ده روز به موعدم مونده بود سه روز خونریزی کم داشتم که پد کثیف میشد ولی زیاد نبود در حد لکه بینی ولی رنگش صورتی و قرمز تازه بود اصلا لخته و قهوه ای و تیره نبود
من چون موعدم بود پد روزانه گذاشته بودم ترشح زیاد داشتم همش فکر میکردم الان میاد الان میاد ولی فقط ترشح بود و دو روز هم در حد دو لکه صورتی خیلی کمرنگ مایل به کرم رو پد بود
تایپیک منو ببین
من اصلا حالیم نشد حتی خونریزی هم نداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.