میشه یکم راجب لکه لانه گزینی بگین...کیا تجربه کردن چطوری بوده؟؟

۵ پاسخ

منم هفته ۶ هستم اصلا هیچ لکی ندیدم

من لک لانه گزینی نداشتم

من هفته ۶ ام ولی هر هفته یکی دو روز لکه بینی دارم

ی لخته خون با ترشح میفته

لک قهوه ای خفیف هستش

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری