۶ پاسخ

کسی بوده که ای وی اف کرده باشه و از روز نهم خوتریزی داشته باشه ولی مثبت شده لطفا جواب بدید من الان روز ۱۱هستم از روز نهم خوتریزی دارم به دکترم هم زنگ زدم فقط گفت شیاف ۱۲ساعت بزار اونم مقعدی

منم امروز روز دهمم بود ساعت ۱۰ شب لک شدم خییییلی کم

عزیزم نگران نباش لکه بینی نشونه خوبه ک جنین لانه گزینی میکنه

من ای وی اف نبودم اما هفته پنجم خونریزی داشتم یه هفته شدیدم بود اما خودش قطع شد مشکلیم نبود

ولی نگران نباش اونایی که آی وی اف هستن اکثرن رو لکه میوفتن

سلام من آی وی اف کردم
من از روز ۱۱انتقال لک داشتم تا هشت هفتگی
بعد تو سونو های دیگه نشون نداد ولی تو ان تی نشون داد که هماتوم دارم

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان فسقلی🥺🤍💙 مامان فسقلی🥺🤍💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
زینب سادات زینب سادات قصد بارداری