بچس نمیدونه که
پسرای منم همین طورن
یکیشون اون یکیو خیلی میزنه وگاز میگیره
نمیدونم باید چیکار کنم😮💨😮💨
دخترمن نیز
دوسالش شدا ۲۸اسفند اما همچنان پدرمو دراورده.
طبیعیه گلم ب خاطر سنش هست
حساسیت نشون نده ک بدتر کنه
گلم شما دخترتون چقدش بود ک باردار شدین؟
طبیعی هست داره حسودی و کنجکاوی میکنه! فقط باید حواست باشه به مرور بزرگتر بشه بهتر میشه اخلاقش
بحران دوسالگیه دخترمنم. خیلی بدشده بایدصبورباشیم تااین بحران تمام بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.