۷ پاسخ

بچس نمیدونه که

پسرای منم همین طورن
یکیشون اون یکیو خیلی میزنه وگاز میگیره
نمیدونم باید چیکار کنم😮‍💨😮‍💨

دخترمن نیز
دوسالش شدا ۲۸اسفند اما همچنان پدرمو دراورده.

طبیعیه گلم ب خاطر سنش هست
حساسیت نشون نده ک بدتر کنه

گلم شما دخترتون چقدش بود ک باردار شدین؟

طبیعی هست داره حسودی و کنجکاوی میکنه! فقط باید حواست باشه به مرور بزرگتر بشه بهتر میشه اخلاقش

بحران دوسالگیه دخترمنم. خیلی بدشده بایدصبورباشیم تااین بحران تمام بشه

سوال های مرتبط