۶ پاسخ

صفحه شیشه ای اصلا خوب نیست

آلتون از همش بهتره

هرچی میگیری رومیزی شیشه ای نگیر 🤕 داغونم کرده 🤕

آلتون خیلی خوبه منو خواهرم راضی هسیم

گاز صفحه ای اگر میخوای بگیری حتما فلزی بگیر ، اجاق گازم من فرگاز مارک آلتون دارم خیلی راضیم ازش

اسنوا فر دار
واقعا عالی من ک راضی ام

سوال های مرتبط