صفحه شیشه ای اصلا خوب نیست
آلتون از همش بهتره
هرچی میگیری رومیزی شیشه ای نگیر 🤕 داغونم کرده 🤕
آلتون خیلی خوبه منو خواهرم راضی هسیم
گاز صفحه ای اگر میخوای بگیری حتما فلزی بگیر ، اجاق گازم من فرگاز مارک آلتون دارم خیلی راضیم ازش
اسنوا فر دار
واقعا عالی من ک راضی ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.