تو چقدر ساده ای دختر. برو داروخونه ببین دارو واسه همین دردایی ک داری چی داره بگیر. هروقت میری خونه مادرشوهرت یا حتی خونه خودتون جلو شوهرت پلاستیک داروهارو بزار جلوت با ناله و گفتن اینکه دکتر رفتم این داروها رو داده گفته نباید زیاد رو پا واستی داروها رو بخور. اگه هم نخواستی بخوری گوشه دهنت نگهدار ب بهانه دسشویی برو تف کن
خودتو ناراحت نکن این چند روزم به خودت زهر نکن وقتی اونا مراعات تو رو نمیکنن تو هم مراعات نکن خودتو بزن مریضی بگیر بخاب😅
عزیز من اینجور ادما باید اینجوری که میگم ادم کنی برو در بخچال تا میتونی بیار بزار جلو بچت خودت بخور ببین چطوز حرص بخوزن چرا تو فقط حرص بخوری من بیست سال در بخچال مادر شوهر نرفتم چی شذ نتیجع حرص اعصاب خوردی موند برا خودم الان جاریم داره ادبش میکنه هر روز میره اجیل میوه برمیدارع
اینم هست🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.