۳ پاسخ

نه اشکالی نداره زودتر نباید زد

نه عزیزم الان انقدر بچه ها سرما میخورن دکتر میگه 10روز دیر بزنه واکسن رو من خودم 4روز دیر تر زدم واکسن دو ماهگی رو گفتن 4ماهگی رو هم 4روز دیر تر بیار

نه.

سوال های مرتبط