کیا سرویکسشون تو انومالی کمتر شده بود؟ شکمی

۵ پاسخ

من ان تی ۶۰بود انومالی شده بود ۴۵

من انتی ۳۴بودم دیروز انومالی گفت ۲۶ونیم🥲

من انتی ۳۷بودم انومالی۳۴

من انتی ۳۳/۹ بودم آنومالی ۳۲/۵

انومالی ۳۷ بودم ۲۲ هفته ۳۲

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد