من جمعه باید سزارین شم
زنگ زدم پرسیدم گفت ۶۵
قبل عیذ ۴۰ بود
اتاق خصوصی شبی ۱۹
با بیمه اتاق خصوصی شبی ۵
من تکمیلی ام گفت کلا ۱۰/۱۵ میشه با اتاق خصوصی
خب برین پیامبر اعظم با بیمه تامین اجتماعی ۹۰درصدش رایگان میشه
منی که بیمه نیستم چی بگم خرداد باید زایمان کنم بنظرتون چند میشه?
😐چخبره اینهمه افزایش دوستم بهم گفته بود پرسیدم ۳۵ مهرگان و راضیه فیروز اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.