۴ پاسخ

من جمعه باید سزارین شم
زنگ زدم پرسیدم گفت ۶۵
قبل عیذ ۴۰ بود
اتاق خصوصی شبی ۱۹
با بیمه اتاق خصوصی شبی ۵
من تکمیلی ام گفت کلا ۱۰/۱۵ میشه با اتاق خصوصی

خب برین پیامبر اعظم با بیمه تامین اجتماعی ۹۰درصدش رایگان میشه

منی که بیمه نیستم چی بگم خرداد باید زایمان کنم بنظرتون چند میشه?

😐چخبره اینهمه افزایش دوستم بهم گفته بود پرسیدم ۳۵ مهرگان و راضیه فیروز اینا

سوال های مرتبط