شربت اشتها آور کسی داده به بچش؟

۳ پاسخ

من پدیا بست میدم اما تاثیر نداره
شیر شبشو کم کردم یکم بهتر شذت

من لیموزینک دارم میدم البته 4 روزه شروع کردم، ولی به نظر خودم به خاطر شیر اشتها نداره

من نئوزینک دادم اصلا فایده نداشت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری