پمابی کنترلی دکن دوایه لگل زایمان دیهننه دره
فکر ناکم خطر بیت تحت نظر کام دکتری ؟؟
چویبوسونو؟؟
کیست ساه اصلا خطرناک نیس نترس
کیست ها چند نوع هستن
ن گلم ..دختر خاله منم داشت ..واسه اون خیلی بزرگ بود حین عمل دکتر اونو هم خارج کرده بود ☺️
منم دارم کوچیکه ی فیبرومم دارم دکترم گف تو انتی مشخص میشه ایا بزرگتر شده یا ن بعد دارو میدن فک کنم ک کنترل بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.