خانم ها من کیست ساده دارم یه کم بزرگه خطر داره چیکار کنم؟

۶ پاسخ

پمابی کنترلی دکن دوایه لگل زایمان دیهننه دره

فکر ناکم خطر بیت تحت نظر کام دکتری ؟؟

چوی‌بو‌سونو؟؟

کیست ساه اصلا خطرناک نیس نترس
کیست ها چند نوع هستن

ن گلم ..دختر خاله منم داشت ..واسه اون خیلی بزرگ بود حین عمل دکتر اونو هم خارج کرده بود ☺️

منم دارم کوچیکه ی فیبرومم دارم دکترم گف تو انتی مشخص میشه ایا بزرگتر شده یا ن بعد دارو میدن فک کنم ک کنترل بشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💚هدیه خدا 💚 مامان 💚هدیه خدا 💚 هفته پنجم بارداری
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان عشق من🩷🩷 مامان عشق من🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری