۴ پاسخ

۲ونیم سی سی هر ۸ ساعت فوری ام خوبش میکنه بچمو

میشه بدی ولی کم۱ تا ۱ونیم کافیه

آره خیلی خوبه اتفاقا,.چندگرفتی شربت رو؟

اره میشه بدی.من ۴ سی سی میدم هر ۶ ساعت

سوال های مرتبط

مامان خانم لوبیا🫘 مامان خانم لوبیا🫘 ۲ سالگی